Szkoły ETE im. Alberta Schweitzera

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Start Start Projekt klasy 1b "Strategia marketingowa promująca wybrany Park Narodowy"

Projekt klasy 1b "Strategia marketingowa promująca wybrany Park Narodowy"

Uczniowie klasy Ib LO realizowali projekt  pod nazwą "Strategia marketingowa promująca wybrany Park Narodowy" obejmujący wiedzę z biologii i podstaw przedsiębiorczości. Efekty w postaci plakatów i prezentacji obrazują nie tylko zaangażowanie uczniów w pracę ale również dają możliwość odbiorcom zapoznanie się z pięknymi zakątkami naszego kraju. Zapraszamy do obejrzenia niektórych efektów ich pracy :)

bpn

 

 

Poprawiony: poniedziałek, 27 kwietnia 2020 15:54  

Social media

facebook3

youtube3

instagram3

Licznik odwiedzin

Dzisiaj54
Miesiąc4405
Wszystkie576347

Currently are 21 guests online

Do końca roku szkolnego pozostało
...