Szkoły ETE im. Alberta Schweitzera

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

pobranelibrus3

REKRUTACJA   



Wyniki konkursu na „Najładniejszą choinkową ozdobę bożonarodzeniową"

Uczniowie biorący udział w konkursie wykazali się niesamowitą wyobraźnią i kreatywnością. Dziękujemy za wszystkie nadesłane prace.

W kategorii klas 0-I:

I miejsce otrzymali ex aequo: Franciszek Gałązka (klasy 1a) oraz Wiktoria Troszok (klasa 1a)

II miejsce otrzymali ex aequo: Szymon Kocaj (klasa 0a) oraz Małgorzata Kunc (klasa 1a)

III miejsce otrzymali ex aequo: Wojciech Holetzke (klasa 1a) oraz Ignacy Maziarz (klasa 1a)

Wyróżnienia otrzymują: Jan Ponikiewski (klasa 0a) oraz Nel Wójcik (klasa 1a).

W kategorii klas II-III:

I miejsce otrzymuje: Przemysław Skiba (klasa 2a)

II miejsce otrzymuje: Dawid Kunc (klasa 3a)

III miejsce otrzymuje: Bartłomiej Raniowski (klasa 2a)

Wyróżnienie otrzymuje: Aurora Kim (klasa 2a)

Wszystkim uczestnikom konkursu gratulujemy i dziękujemy za ogromne zaangażowanie!

1miejsce

więcej zdjęć znajdziesz tutaj>>>

 

 

Praktyczna informatyka – „odlotowa lekcja”

Trzecioklasiści pracują podczas zajęć z edukacji informatycznej nad tym, by ich wiedza była jak najbardziej praktyczna i przydatna w tym nietypowym czasie.

Okres zdalnej nauki to czas intensywnej pracy nad tym, żeby jak najlepiej opanować umiejętności związane z obsługą komputera, poznawać nowe przydatne funkcje programów, starać się wykorzystać swoją informatyczną wiedzę do nauki i rozwijania swoich zainteresowań.

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy uczniowie klasy 3a projektowali w Scratchu, tworzyli dokumenty w Wordzie. Dzieci m.in. stworzyły reklamę swojej ulubionej zabawki (galeria zdjęć) w programie tekstowym. Niesamowicie cenne było to, że uczniowie dzielili się między sobą swoją wiedzą dotyczącą przydatnych funkcji poznanych programów, udostępniając sobie nawzajem ekran i pokazując krok po kroku zastosowanie ciekawych poleceń np. w programie Scratch. Ale to, co sprawiło trzecioklasistom największą radość i było wyjściem naprzeciw nauce zdalnej i niesionym przez nią wymaganiom, to lekcja, w czasie której uczyli się tworzyć maile, załączać do nich dokumenty lub zdjęcia i przesyłać wychowawcy. Po wielokrotnej prezentacji wszystkich kolejnych kroków przez nauczyciela, uczniowie zaczęli wysyłać maile z załącznikami. Choć program nauczania tego nie przewiduje, jest to bardzo potrzebna umiejętność.

Radość uczniów i duma z wykonanego zadania, przełożyła się na dodatkowych 87 wiadomości z załącznikami w skrzynce mailowej wychowawczyni. Ów entuzjazm uczniów ujawnił się też w tytułach niektórych wiadomości: „Odlotowa lekcja”, „To jest czad!”, czy „Najlepsza lekcja informatyki na świecie”. Czasem tak niewiele trzeba, by rozbudzić radość z nauki w dzieciach. Warto!

Reklama-zabawkiD

więcej zdjęć znajdziesz tutaj>>>

 

W naszej zerówce się nie nudzimy!

Bogaty program wychowawczo-dydaktyczny dla klasy „0” daje możliwość wszechstronnego rozwoju potencjału uczniów.

Podczas wykonywania prac plastyczno-konstrukcyjnych dzieci kształtują wrażliwość estetyczną. Rozwijają także sprawność manualną, co pomaga w nauce pisania.  Każdego dnia staramy się nie tracić humoru, rozwijamy wyobraźnię i pomysłowość, doskonalimy umiejętności przeliczania. W oczekiwaniu na Święta Bożego Narodzenia śpiewamy pastorałki i już odliczamy czas...

 

IMG 0142-COLLAGE

 

Zainspirowani trzecioklasiści

Jeszcze będąc stacjonarnie w szkole, uczniowie klasy 3a zainspirowali się na lekcjach twórczością fantastycznego poety - Juliana Tuwima.

Dzieci same wpadły na pomysł, by zorganizować recytację wierszy tego wybitnego twórcy.. Nie można było odmówić takiej propozycji! Każdy z uczniów mógł sam wybrać wiersz, którego nauczy się na pamięć, a następnie zaprezentuje przed klasą. Wówczas nikt jeszcze nie wiedział, że termin przedstawiania efektów tego projektu przypadnie na czas nauki zdalnej… Ale to w niczym nie przeszkodziło dzieciom! Każdy z trzecioklasistów w czasie lekcji online otrzymał czas na swobodną prezentację swojego utworu (inni z uwagą słuchali interpretacji wiersza), a potem dzielili się pozytywnymi wrażeniami z recytacji kolegów i koleżanek.

Dodatkowo każdy z uczniów nagrał swoją interpretację wiersza w postaci filmiku. Zapraszamy do wysłuchania i obejrzenia!

- klasa 3a

więcej filmów znajdziesz tutaj>>>

 


Strona 14 z 22

Zasady naboru do SP ETE

plakat Nabór a3 2020

Licznik odwiedzin

Dzisiaj157
Yesterday275
Week853
Miesiąc4864
Wszystkie429628

Currently are 25 guests online

Do końca roku szkolnego pozostało
...

Nasze projekty

ku pokrzepieniu serc

 

logo gazetka

WIELKA LIGA CZYTELNIKÓW LOGO

 AKCJE

REK-PÓŁKLONI

 tataWete

logo-konkursowe

ikona-mini-karuzeli 

logo turniej pilki noznej 1

turniej zbijakaj

 

 tutoring

DZIM