Krok 1 – Wypełnienie Karty Zgłoszenia
Pierwszym etapem rekrutacji jest złożenie Karty Zgłoszenia oraz dołączenie istotnych dokumentów (np. Opinii czy Orzeczenia z Poradni, jeśli dziecko je posiada).
W przypadku większej liczby kandydatów, niż dostępna liczba miejsc w szkole, o przyjęciu ucznia decyduje kolejność zgłoszeń. Natomiast pozostałe osoby (wykraczające poza liczbę dostępnych miejsc) wpisywane są na listę rezerwową. Jeśli ilość chętnych z listy rezerwowej przekroczy 10 osób szkoła rozważy możliwość utworzenia dodatkowego oddziału. Szkoła w pierwszej kolejności zapewnia miejsca dla: rodzeństwa uczniów uczących się w Szkołach ETE oraz dzieci nauczycieli uczących w Szkołach ETE.
Krok 2 – Indywidualne spotkanie z Dyrektorem SP ETE
Zapraszamy Rodziców na indywidualną rozmowę z Dyrektorem SP ETE, w czasie której będzie możliwość bliższego poznania zasad i wartości Szkół ETE. Termin spotkania można umówić kontaktując się z sekretariatem SP ETE.
Krok 3 – Podpisanie umowy oraz wpłata wpisowego
W sytuacji pozytywnej decyzji obu stron (Rodziców i Szkoły) - Rodzice podpisują umowę z ETE oraz wpłacają opłatę wpisową i czesne za pierwszy miesiąc pobytu ucznia w szkole. Wpłaty wpisowego lub czesnego można dokonywać przelewem bankowym, kartą poprzez terminal w szkole lub osobiście.
Nabór Śródroczny
W przypadku wolnych miejsc w danej klasie istnieje możliwość przyjęcia ucznia w trakcie roku szkolnego. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Sekretariatem SP.
Karty Zgłoszeń
Poniżej mogą Państwo pobrać Kartę Zgłoszenia Dziecka do oddziału "0".